Jenny gästbloggar!

Nu har jag äntligen bestämt mig för att fara bort på Torsdag!
Då åker jag ganska tidigt med en buss till min mormor. Då ska jag få jobba natt med henne på ett sjukhus. Längtar. Sedan så åker jag mormor och morfar till våran Stuga över helgen och hela veckan efter ska jag jobba med mormor!!!!! Längtar så jag döööörr!!!!

Åh så gott Melon är! ;)
Sitter och äter och kan inte få nog!

Jenny gästbloggar all the way baby!

I dag hade min familj bestämt oss för att åka in till stan och se bio. Bion började halv 4 så vi åkte in tidigare så att vi skulle kunna gå på stan lite. Efter att vi hade varit på södra delen av stan så möter vi Larskristers turne buss och på den stod det All the way baby! Så jag hakade upp mig på det där och säger det typ hela tiden.
Men jag hittade en hel del bra grejer att ha!

1 kudde till sängen och ett örngott till den
4 par trosor och
dessutom underlakan till sängen!

Underkläder

Och vi såg Bröderna Karlsson!
Den var faktiskt väldigt bra. Det enda dårliga var att man kunde redan efter mindre en halv filmen lista ut hur allt skulle bli.
okej det kanske låter väldigt enkelt att ha en tvilling som ser exakt lika dan ut som en själv Men den här filmen är beviset på hur fel saker faktiskt kan bli.

Så om jag får välja vill jag inte ha en identisk tvilling.

Jenny gästbloggar!

I kväll har vi haft mat gäster så det blev förutom middagen förrätt och även efterrätt. Väldigt gott!

Jag blev sugen på att fara någonstans. Men vet inte vars. Är jätte sugen att fara till våran stuga som ligger i Tärna men det är väldigt långt dit. Eller kanske till min mormor och morfar! ;) Ja vi får se!

Så här såg jag ut ikväll och som ni ser har jag även ett förkläde på mig.
Vilket visar att jag faktiskt hjälpt till med maten! ;)

Jenny gästbloggar!

Just nu sitter nog Louice någonstans I umeå och jag tror att hon har spelat klart allt matcher för i dag, men jag vet inte. För ni som inte vet så är det Umeåfotbollsfestival i helgen och Bodå är naturligtvis med. Jag hoppas att ni ska ta hem hela skiten så Lycka till alla fotbollstjejer. Medans hon är flitig på fotbollsplanen ska jag vara duktig på bloggen! Sen i morgon har jag lovat att ta med Max alltså Louice hund ut på en prommis i morgon! ;)

Men i dag har jag haft besök av lite släkt till mig. Sen så var det så himla varmt så min syster och jag passade på att åka till älven och bada.

Några bilder från när jag badade i Vitsjön ;)

egj

hej i dag har jag varit i formor och farfars stuga. Då hjälpte jag pappa att he bort nå skrot och sen for vi hem. När vi kom hem packade jag till i morgon och sen följde jag mamma, pappa och krille till stan. Krille hade hockey träning och mamma och pappa skulle på jula.  sen har jag inte gjort så mycket mer i dag.
I morgon klockan 7.30 far jag till umeå fotbollsfestival och är där till på söndag. Så det blir inga flerinlägg av mej fören på söndag men jag lovar att ta mycke kort och lägga ut sen.

Jenny gästbloggar!

Nu hade jag tänkt fara och bada med Minna! ;)

:D

I dag har jag hunnit göra jätte mycket känns det som.
jag har bla:
*städat mitt rum
*följt mamma och hämtat angelica hos my
*varit med lovisa
*fotbollsträning
*duscha
haha okej det kanske inte var så mycket :)
Jag och Lovisa ritade, spelade kort, gick på marknaden, pratade och mycket annat. Vi hittade inte på så mycket att göra för att det har spöregnat hela dagen. Men det var kul ändå.
nu har jag kommit hem från fotbollsträningen och hunnit dusha osv... och ska snart läsa några andras bloggar och sen ska jag se tv.

fredag+lördag

hej har varken skrivit i dag eller i går så då tänkte jag göra det nu.
I går så var jag med sara och då gick vi först på marknaden ett tag men vi hittade inget och sen var vi hemma hos mej och pratade osv... sen gick vi tillbaka på marknaden och sen for vi tillbaka till mej och spelade spel. Sen skulle hon hem. När hon hade farit hem så åt jag middag och sen på kvällen gjorde jag inte så mycket.
I dag har jag, mamma och pappa gått på marknaden och då köpte mamma (jag hade inte med mej nå pengar) ett halsband, nå bröd, 2 sånnadär rullgrejer som tar bort hundhårosv, en tvättlina och karameller. Efter vi hade gått på marknade så var jag bara hemma och drygade fram till middagen och nu ska jag ta och ringa nån kompis :)

dagen

hej i dag har jag varit med lina, fast inte så länge för hon sov typ till 14.00 ;)
vi spelade spel, pratade occh satta vid datorn och sen skulle hon hem.lina♥♥♥♥♥♥
Sen då hon hade farit hem så åt jag middag och sen var det fotbolls träning.
Nu har jag duschat osv... och snart ska jag gå och se tv.

Jenny gästbloggar!

I går Onsdag var jag och shoppade på Ikea och detta hittade jag bland annat!

En pläd och ett sängöverkast.
Kudden fick jag i julklapp

En stor och liten ljuslykta

En lampa
Sedan sängkläder

Jag shoppade lite mer grejer men det har jag inte kort på! ;)

Jenny gästbloggar!

bilderna från Tåme är här! ;)

Vi hade jätte roligt! ;)

Jag vet inte vad som har hänt med datorn men den dampar sönder. Jag försöker att lägga över bilderna från bl.a Tåme och dagens ikea resa till Haparnda, men det funkar inte. Damp!

Men annars har dagen varit toppen. Lite lång bilresa men annars väldigt kul. Efter dagen förstår jag inte vars alla pengar att har tagit vägen, som vanligt kommer jag hem pank och har endå inte köpt allt som jag ville! Typiskt....

tur med vädret

hej, i dag på förmiddagen har jag varit med sara. Vi var hos henne och spelade kort, körde gris, såg tv, pratade och sen var vi en sväng på campingen också. det var roligt! :D
Sen efter midagen gick jag ut med max och sen for jag och pappa och plockade hjortron. vi plockade 4 liter och jag plockade typ 2 av dom. och vi hade jätte tur med vädret för just när vi skulle sätta oss i bilen och fara hem så började det spö regna! sen var det jäte mycke mygg och knort så det ser ut som att jag  har jätte mycke finnar/utslag i ansiktet.
(lånad bild från google)

hej

nu är vi hemma från tåme och vi har haft det jätte roligt!
Först när vi kom dit i går så kollade vi in stugan och sen kom pappa med våragrejer så då tog vi in dom sen for vi och padlade kanoten till stugan, det var jätte läskigt! sen när vi hade gjort det så cyklade vi till vitsjön och då badade sara och jenny men inte jag. Sen när vi kom tillbaka från vitsjön så var klockan ca 21.30 och då såg vi tv och sen gick vi och la oss. Sen vaknade jag klockan 7.15 och då klev jag upp och åt frukost och sen packade jag mina sov grejer och sen spelade jag ds. Sen när klockan var 9 så vaknade sara och jenny och då åt dom frukost och gjorde sej klara och sen for vi tillbaka med kanoten för dom i den andra stugan skulle ha den. Sen packade vi i hop alla våra saker och städade lite i stugan,  sen kunde vi inte bestämma oss om vi skulle till vitsjön eller till båthamn (jag ville inte till vitsjön så det blev till slut båthamn) och då sa pappa att han kunde skjutsa oss med ringen bakom båten och det ville vi(eller jenny och sara för att jag hatar att göra det) så då kom pappa med ringen och just när han skulle låsa upp båten så ramlade nyckeln till båten i  vattnet och saken som ska göra så att den inte sjunker ramlade av så då sjönk nyckeln till botten så det blev ingen båt tur. Sen försökte jenny dyka efter den men det gick inge vidare. efter att vi hade varit där i typ 1 timma å 30 min så vart det dåligt väder så vi for hem.

så det där var lite kortfattat om vad vi har gjort!
bilder kommer kanske sen :D

snart far vi

hej i dag har jag bara varit hemma och tagit det lungt!
snart kommer jenny och sara och sen far vi till tåme! :D

god morgon

hej i dag har jag hunnit:
* göra mej klar
* ta in och vika tvätten
* packa till i kväll
* läsa norran
* sett tv
* plocka jordgubbar
* solat fast det gick inte så bra...
och sen har jag suttit vid datorn ett tag och nu ska jag snart gå ut med max :D
/louice

the greatest thing that ever happened

saknar ringen♥
(bilden och rubriken har inget med inlägget att göra)
Hej nu är jag hemma från fotbolls träningen eller jag har duschat och så också.
Träningen gick väll sådär och nått mer har jag inte att seja om den.
Nu sitter jag här och lyssnar på rix fm och bloggar och ska snart läsa massa bloggar och sen ska jag typ gå och lägga mej för jag är typ trött.
ajaa det var allt jag hade att skriva om just nu hejdå

Hejsan alla läsare!
Jag har idag hunnit sola, grattat min farmors systerman och kanske hinner jag ner till våran brygga och doppa mig ikväll! ;)

Nu kommer det mer bilder från gagsmark. Det mest är från poolen som en del badade i. bl.a Jag och klockan blev nästan halv 4 på natten innan vi gick upp. Det var faktiskt 32 grader i poolen.

Nu ska jag göra klart en fotobok som jag ska beställa.

tack Jenny♥

Tack för att du kunde lägga in bilderna jenny :)
du får gärna fortsätta skriva i min blogg!

Hej, i dag har jag inte gjort så mycket bara gjort mej klar, sett tv och suttit vid datorn.
Jag vet inte vad jag ska göra i dag eller jo det är fotbolls träning i kväll men annars vet
 jag inte och det är inte bra väder så det finns typ inget att göra.

Jenny gästbloggar!

Nu kommer bilderna! Det blev några hundra!

lördagskväll ;D

hej nu har jag just kommit hem efter en låååång promenad med max och nu ska jag
bara ta det lungt resten av kvällen och sitta vid datorn och sen se tv.

en gammal bild på max^
ajaa nu har jag inget mer att skriva om så hejdå :D

Jenny gästbloggar!

Hejsan alla läsare på Louice blogg. Jenny är mitt namn och jag är mycket med Louice. Faktiskt så bor vi på samma gata och det är bara 2 hus emmelan oss.
Jag ska ladda upp mycket bilder från gårkvällen/natten i Gagsmark. Så dom kommer snart.

trött

hej i går till i dag har jag sovit över hos miriam med massa folk. Vi har spelat brännboll, ätit middag, sett tv, varit på badstranden, sett film, badat och mycket annat roligt. dom som var där var jag, Jenny, Sara, Minna, Lisen, Lina, Miriam, Tim, Crille, Sammy, Michael och Emanuel. Det var jätte trångt i stugan vi sovde i! Vi vaknade vid 10 tiden och då åkte jag med lisen hem. När jag kom hem till nu har jag typ bara vilat osv...
JEnny hade med sej kameran dit bort och hon sa att hon kanske kunde lägga ut bilderna på min blogg, så vi får  se hur det blir med det :D:D:D

:D

hej, I dag har jag inte gjort så mycket. Jag vaknade vid 10 tiden, då gjorde jag mej klar sen såg jag tv, tog kort, spelade dator och ds tills det slutade regna då gick jag ut med max sen städade jag övervåningen och sen följde jag mamma och handlade sen åt jag middag och sen for jag ut och joggade, det gick ganska bra men rundan var kortare än vad jag trodde. Sen efter jag hade joggat så duschade jag och sen har jag inte gjort så mycket mer.

ett år sen den bilden togs♥ (bilden har inget med inlägget att göra.)

BADA

I dag vaknade jag klockan 9 fast steg upp 10 och klädde på mej osv... sen solade jag, planterade om lite jordgubbar& spelade dator fram till klockan 15.00 då for jag och Emma.n och badade i havet och det var jätte stora vågor. Sen låg vi på stranden och solade till 16 då for vi hem och såg tv sen åt jag middag och sen for jag och Jenny och badade i älven ett tag sen for vi till henne och såg tv.
kort om min dag^
(ingen bild för att jag får inte över bilderna till datorn...)

fotboll

hej i dag har jag varit med Lina. Vi var först och badade i havet eller vi doppade oss en gång och sen låg vi bara på stranden och pratade. Sen for vi till mej och lämmnade våra saker och sen for vi på samhället och gick runt där och sen for vi till mej och solade och sen skulle Lina köpa godis så då for vi på ica oxh sen skulle vi typ hem.
 <1 år sen om 2 dagar♥

Efter middagen var det fotbolls träning och den gick inte så jätte bra. Men det var roligt iallafall :D
Nu har jag just duschat och ska snart gå och se fotboll på tv

:D

hej i dag har jag inte hunnit göra så mycket för klockan är ju bara halv 2. Jag har varit och grattat sanna, solat lite osv... Nu ska iallafall jag och lina och bada i havet! hoppas det är varmt!

/Louice

sara

hej i kväll har jag varit med sara. Först gick vi till kiosken och satte oss där och pratade sen gick vi hem till mej och hämtade cyklarna och sen for vi till älven och doppade fötterna och sen for vi till sara och såg fotboll. Det var jätte roligt♥

dåligt väder

hej i dag har jag inte gjort så mycket (som vanligt)... haha, men det är för att det inte är någon hemma och det är molnigt. Rensat ogräs och suttit vid datorn är typ det enda jag har gjort i dag. Ajaa nu ska jag bara sitta vid datorn i 12 min till och sen ska jag ut och göra nått.

GRATTIS

Grattis på födelsedagen Miriam♥

Eclipse

i går var jag och sara på stan. Vi for med 11.45 bussen och när vi kom dit gick vi på stan och då köpte jag en tröja på gina. Sen gick vi på statsfesten ett tag med det sög och sen gick vi och åt på subway och sen gick vi på bion och såg eclipse och den var jätte bra!! sen for vi hem med 20.20 bussen.

idag har jag typ bara hunnit vara ute med max.

123

I dag har jag varit med Jenny och sara vi var först ett tag hos Jenny och sen for vi och badade eller dom badade jag fegade ur för att det var iskalt. Efter vi hade badat for sara hem och då for jag och jenny till jenny och spelade lite fotboll och sen for jag hem och åt middag och efter middagen har jag inte gjort så mycket. Jag ska snart fara till jenny och då ska jag sara & jenny sova i friggen, det kommer bli jätte roligt♥

mmmmmmmmmmm

hej i dag har jag inte gjort så mycket och jag vet inte vad jag ska göra heller. Det är typ ingen hemma, eller jag lyckas då iallafall inte få tag på nån. ASSÅ ÅÅH DET ÄR SÅ TRÅKIGT ATT BARA VARA HEMMA.  jag har inget att göra.................. :(

...

hej i dag har jag hunnit vara i stan en snabbis för att angelica skulle köpa en ny mobil och mamma skulle på maxi. Så jag följde med och köpte 3 par trosor. Efter jag hade varit i stan var jag hemma och hjälpte till osv... sen var jag med jenny ett tag och sen efter middagen gick jag ut med max och sen for familjen och grattade jenny och efter vi hade gjort det så for vi hem och nu är jag hemma.

HEJ

förlåt för den dåliga uppdateringen men det är ju trots allt sommarlov så jag har inte haft så mycket tid till att blogga. Eller jo det har jag men jag har inte orkat.
I dag så steg jag upp klockan 8 och då gjorde jag men klar och såg på tv osv och sen gick jag ut med max. Sen åt jag lunch och sen var jag med Lisen och vi var hos hon och solade och sen ringde vi till Lina och frågade om hon ville följa med ner till stranden. Och det ville hon så då for vi dit och dom köpte glass osv... Sen skulle Lisen städa hemma och Lina skulle hem så då for jag också hem.  Och så har min dag sett ut hitils.

Under veckan som jag inte har bloggar så har jag:
*sett på fotbolls match
*rensat ogräs och känat pengar